masuk sem baru lain plak cternye..
xhbs2 ngn cinta cinta dan cinta..
ingt balik kg dapt jgk rehat n tengkn fkiran tapi lain plak jadinya
lamaran darinya aku terpkse tolak
bukan kehendak ku dn family
bukan harta yg kukejar tapi kasih sayg yg dapt buat aku hepy
tapi kau hnye berlandaskn nafsu semata2
pilihan family ada kalanya baik
namun ad jgk sebaliknya
yg penting tnye hati n buat solat istikharah
mybe akn ad bercinta selepas kawen
...................................................
sem ni satu bilik ngn rommate baru n still coursemate aku
geng tourism n tetap berda d annasai
sayg bnar kat annasai ni ea
sem 3 laen cter
laen jgk perangai
ape yg berlaku sem lpas buat aku sedar bahwa jgn mudah percye kata2 sang lelaki
kerna itu hnye buat kite sedih...
tp xla sedih sngt pon
xpew la senget2 ku..
akan ada hukum karma
kau mnyakiti hatiku
suatu hari org yg plaing kau sayg akn buat bnde yg sme kat kau
tgk jer la nnti
so aku xheran langsung pon....
berfikir dengn tenang bertindak penuh matang....
aku adalah aku n tetap asrien nur yg sme walau sem dah berubah
be yourself n sentiase senyum walau ada masalah
werrkkk :p
Sunday, 8 September 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
MENCINTAI TIDAK SEMESTINYA MEMILIKI - SURI
Cinta... kadang kita sebagai manusia hilang pertimbangan kerana CINTA kadang kita terlalu fokus kepada sesuatu yang belum tentu jadi milik k...
-
Cinta... kadang kita sebagai manusia hilang pertimbangan kerana CINTA kadang kita terlalu fokus kepada sesuatu yang belum tentu jadi milik k...
-
dari tiga bulan kini tinggal tiga hari sebelum aku melangkah kluar dr sini pahit dan manis aku dsini tentang kita tentang kerja nicky...
-
hheeee....hari ni ttbe rasa lain mcm. padahal baru jer jumpe bdk gemok nie. die cakap mungkin lepas ni sush da nk jumpe. jumpe time konvo...
|
|
|


No comments:
Post a Comment