secara tidak rasminya NUR ASRINIEY ASARUDDIN as a PUBLIC RELATION
wish me luck gaiss....teman takot sebnarnye pikul tanggungjwab besar ni
this is my first time job. so that kne buat yg habis baik lahh kat boss aku tuh...
btw me road to convo...inshaALLAH on 24th oct 2015... prof azwadi yg bnyk tlong aku..
memang aku kan bg bunga mawar special kat die...inshaALLAH ....kerana finance FIN3000
kerana subjek tuh buat aku tersedar semua adlah ketentuann ALLAH... thats why kite kne bersyukur
dengan apa yg ada,,apa yg tiada kite terus berdoa n berdoa supaya dpermudhkn sgala urusan hidup dunia akhirat kita.. jangan bersikap bodoh sombong,,tak tahu mintk tnjuk ajar gaiss...jangn kerana malu, kau berdiam dri...okayy gudnyte uollsss ..pesanku...hepy hepy slalu mehhh!!!
Tuesday, 22 September 2015
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
MENCINTAI TIDAK SEMESTINYA MEMILIKI - SURI
Cinta... kadang kita sebagai manusia hilang pertimbangan kerana CINTA kadang kita terlalu fokus kepada sesuatu yang belum tentu jadi milik k...
-
Cinta... kadang kita sebagai manusia hilang pertimbangan kerana CINTA kadang kita terlalu fokus kepada sesuatu yang belum tentu jadi milik k...
-
dari tiga bulan kini tinggal tiga hari sebelum aku melangkah kluar dr sini pahit dan manis aku dsini tentang kita tentang kerja nicky...
-
hheeee....hari ni ttbe rasa lain mcm. padahal baru jer jumpe bdk gemok nie. die cakap mungkin lepas ni sush da nk jumpe. jumpe time konvo...
|
|
|


No comments:
Post a Comment