salam gaiss..
sedar tak sedar kita dah masuk bulan Oktober. Aku masih mencari cinta yg suci ikhlas. pencarian aku hmpir berjaya... mencari Raden Amzar, walaupon aku tahu kat dunia ni xde yg sempurna tapi aku masih percaya wujudnya raden amzar itu...aku masih menyiasat siapa sebnarnya zack tuh. apa sbnarnye yg die nak? knp kawan die pggil die dato dan knp semua kaan die hormat pdnya. penyiasatanku masih berjalan. aku masih mencari jawapan ini.. aku takkn biarkn zack menipu aku mcm yg lain.. dan aku berharap die raden amzar aku...benar kata orang, kita perlu bersusah dahulu untk mndapatkn apa yg kita nak dalam hdup. Pasal zack tue, aku akn cari smpai dapat siapa die sbnrnye, knp misteri sngt makhluk nie. nk upah spy sekrg memang mahal lah, so aku jugak lah kne siasat sndri. penatt woii tapi xpelahh.... seblom aku terkna kan...heeee
Thursday, 1 October 2015
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
MENCINTAI TIDAK SEMESTINYA MEMILIKI - SURI
Cinta... kadang kita sebagai manusia hilang pertimbangan kerana CINTA kadang kita terlalu fokus kepada sesuatu yang belum tentu jadi milik k...
-
Cinta... kadang kita sebagai manusia hilang pertimbangan kerana CINTA kadang kita terlalu fokus kepada sesuatu yang belum tentu jadi milik k...
-
dari tiga bulan kini tinggal tiga hari sebelum aku melangkah kluar dr sini pahit dan manis aku dsini tentang kita tentang kerja nicky...
-
hheeee....hari ni ttbe rasa lain mcm. padahal baru jer jumpe bdk gemok nie. die cakap mungkin lepas ni sush da nk jumpe. jumpe time konvo...
|
|
|


No comments:
Post a Comment