nur kasih kuar ngn abg mapem lg
mlm ni last aku ngn die
ye la xjumpe dh untuk 3 bulan
sedih n rndu kowt
so better isi masa yg ada ni ngn dating bersme abg mapem
alahh buknnye buat ape pon
kuar mkn2 n mlm nie nk tgk rugby
sejak ble aku mnat rugby nie
hurmm....cinta mempengaruhi semuanye
cinta ubah seseorg ke
bg pendapt aku la cinta xuah ape2
jika kite bercinta kerana ALLAH
jika kita letakkan cinta sebgai tempt menuju ke syurga
INSHA ALLAH :D
org ckp la kan cinta ni blh bwa kite kearah keburukan
xsemuanye oke..
aku xsetuju sangt ngn statemnt nie
semuaye brgntung pada niat n cara kite kawal dri kite nie
nk bercinta boleh tp jgn la sampai maruah tergadai
elakkan dri dr maksiat
jge pndangan mata tue
tgan,,kaki
semua la
yg paling penting jgn bercita jika hnye nk maen2
jgn bazirkan mase anda tue
last but not least
aku nk jumpe abg nur kasih tue
nur kasih la sngt
abg mapem la ni pggl aku nur kasih...:p
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
MENCINTAI TIDAK SEMESTINYA MEMILIKI - SURI
Cinta... kadang kita sebagai manusia hilang pertimbangan kerana CINTA kadang kita terlalu fokus kepada sesuatu yang belum tentu jadi milik k...
-
Cinta... kadang kita sebagai manusia hilang pertimbangan kerana CINTA kadang kita terlalu fokus kepada sesuatu yang belum tentu jadi milik k...
-
dari tiga bulan kini tinggal tiga hari sebelum aku melangkah kluar dr sini pahit dan manis aku dsini tentang kita tentang kerja nicky...
-
hheeee....hari ni ttbe rasa lain mcm. padahal baru jer jumpe bdk gemok nie. die cakap mungkin lepas ni sush da nk jumpe. jumpe time konvo...
|
|
|


No comments:
Post a Comment