sundal

maksud sundal tu banyak

(1) tidak elok kelakuannya (bukan perempuan), jahat, lacur
(2) perempuan lacur, perempuan jalang
(3) sejenis tumbuhan (herba yg berbunga)
(4) sejenis hantu pontianak, langsuir

ape perasaan korang bile korang digelar"sundal"
"mcm betina sundal"
agak kasar kan
perluke melatah dgn kata2 tue
sundalkah aku
berpakaian seolah2 betina sundal
sedih tapi satu je aku ingat
"nur insan yg abg sayang...sentiasa sayang....
n abg nak nur jadi isteri abg..."
statement ni menutup semua kesedihanku
sedih dan cinta
adakah cinta akan terus menutup kesedihanku
yea aku akn terus sabar
bersabar dengan ape yg aku nak
adakah ini satu pengorbanan
tak.ini bukan pengorbanan
tapi sebuah hukum karma
dan aku harus sabar dengan ape yg aku hadapi
adakah aku buta mengenal erti cinta
kenapa begiru sulit sebuah perhubungan ini
kenapa cinta harus dikekalkan
jika kasih sayang cinta bersama
aku pasti
kami akan bersatu
even aku digelar "betina sundal"
aku xkan mengalah
kerna aku adalah wanita yg kuat
yg serba boleh
yg berani mnghadapi semuanya
even hati dan perasaan digadaikan
even nyawa aku pertaruhkan
berbaloikah
itu xpenting
yg penting aku nak semua org ingt aku
aku nak semua org tahu yg aku
sayang dia
only him
captain mapem...ilove him...

Comments

Popular posts from this blog

nioxz dan mummy